Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna www.angliki.fora.pl
przeróbka,przekładka anglika,porady
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opel vectra B- lista części i wskazówki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna -> Opisy przekładek / Opel
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek9333
Anglomaniak



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:37, 03 Sty 2010    Temat postu: Opel vectra B- lista części i wskazówki

Przekładka tego samochodu jest dość prosta. Części jakie są potrzebne to:
magiel,przewody do maglownicy, deska, serwo,instalacja chociaż ja bym radził zostawić starą ponieważ jest pewne że jak działało to i będzie, potrzebny jest tunel , pedały , belka pod deskę , mechanizm z silniczkiem do wycieraczek , podszybie, i to chyba wszystko , chyba ze o czym zapomniałem. Cena dobrego zestawu to kosz około 2000-2500 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek9333
Anglomaniak



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:49, 03 Sty 2010    Temat postu: Wskazówki ;)

według mnie ciężkie w tym samochodzie to jest wyciągniecie maglownicy chyba że posiada się podnośnik. Pocieszające jest to ze nie ma dużo spawania. Do przespawania jest tylko kielich co wchodzi do niego maglownica i mocowanie mechanizmu do wycieraczek. Ale oczywiście można przymocować to na nity lub na śruby.A w dziurę która zostaje po angielskich pedałach wkręcamy zaślepkę . Tylko otwory po pedałach trzeba zaspawać i z bani.
Jeżeli samochód jest ze starszym silnikiem i posiada pełny komputer to jest jeszcze zabawy z przeniesieniem go na drugą stronę bo jest tam dość ciasno ale wszystko jest możliwe. W samochodach z nowszym silnikiem nie ma tego problemu. Z instalacją to nie ma problemu . Bierzemy lutownice i przedłużamy parę kabli. Niepocieszające jest to ze aby wyświtlało nam przebieg w km to musimy zmieniać całe liczniki i wyświetlacz aby widzieć spalanie w litrach a nie galonach. Chyba ze jest inny sposób ale nic o tym nie wiem . Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy to pisać na gg i pw na pewno pomogę.

Zapomniałem dodać ze potrzebna jest kompletna nagrzewnica Wink
PZDR Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barteek9333 dnia Nie 23:08, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sawik
Anglomaniak



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: pabianice

PostWysłany: Nie 23:24, 03 Sty 2010    Temat postu:

co ty za głupoty piszesz??? a kielich po serwie zostawiasz angielski ???
a kompa po lewej stronie ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek9333
Anglomaniak



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:05, 04 Sty 2010    Temat postu:

kielich to idzie od europy a komp to idzie z lewej na prawą , naucz się czytać i dopiero możemy pogadać , chyba pisałem ze trzeba go przenieść i jest tam ciasno , chyba ze przespawasz ściane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sawik
Anglomaniak



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: pabianice

PostWysłany: Pon 10:43, 04 Sty 2010    Temat postu:

nie pytam o kielich magla tylko o kielich serwa -- to ty masz problemy z czytaniem
w vb jest połowa ściany do przespawania z częścią podszybia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barteek9333
Anglomaniak



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:05, 04 Sty 2010    Temat postu:

Po 1: można przespawać ale nie trzeba , po co przespawywać jak komp i tak się mieści a podszybie trzeba delikatnie poprawić i też pasuje i wszystko jest jak w oryginale.
Po 2: jeżeli ty robisz to inaczej to twoja sprawa , ja napisałem jak to było w moim przypadku i tyle. Jak o czymś zapomniałem to dopisz a nie piszesz głupoty i zaśmiecasz forum.Możemy pogadać na gg, nie ma problemu, powiesz jak ty to robisz i może dasz kilka wskazówek .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez barteek9333 dnia Pon 18:29, 04 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlono1980
Użytkownik nieaktywny



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:18, 25 Lut 2010    Temat postu:

jak przełożyć sterowanie elektrycznych lusterek z prawej strony na lewą vectra B
Z góry dziękuję!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawlono1980 dnia Czw 22:32, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna -> Opisy przekładek / Opel Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin