Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna www.angliki.fora.pl
przeróbka,przekładka anglika,porady
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

opel astra3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna -> Opisy przekładek / Opel
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztofwicher
Nowy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: london

PostWysłany: Sob 20:33, 16 Sty 2010    Temat postu: opel astra3

mam opla astra 3 z 2005 -anglik- chcę go sprowadzić do polski i przekładkę zrobić . chciałbym się dowiedzieć czy jest to skomplikowane i czy nie ma jakijś problemów z przekładką i póżniejszą rejestracją ,oczywiście będe wdzięczny jak ktoś poda przyblirzony koszt takiej przekladki. Z góry dziękuje za informacje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazurekandrzej33
Debeściak



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cię wylali?

PostWysłany: Sob 21:14, 16 Sty 2010    Temat postu:

O kosztach piszemy w innym dziale,co do skali trudności,to prawie to samo co astra starszej generacji,raczej mało skomplikowane,ale nie polecam oddawać auta do byle paproka,albo takiego co to wszystko przerabia.Jest kilka szczegółów o których należy pamiętać podczas przeróbki tego auta,i nie wielu zna te szczegóły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztofwicher
Nowy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: london

PostWysłany: Nie 19:45, 17 Sty 2010    Temat postu:

chodzi mi głównie aby nie wycinić żadnych otworów w ścianie grodziowej słyszałem że niektóre typy samochodów są już fabrycznie przystosowane do przekładki ,a jak jest z tym modelem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazurekandrzej33
Debeściak



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cię wylali?

PostWysłany: Nie 19:56, 17 Sty 2010    Temat postu:

Na pewno nie opel,niestety tutaj sciana jest do wymiany razem z podszybiem,nie ma lekko,ale to nie tragedia,elementy mające wpływ na bezpieczeństwo,są przykręcane do oryginalnych mocowań,ściana jest tylko przesłoną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
apollo
Nowy



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:13, 17 Sty 2010    Temat postu:

Potwierdzam to co pisze Andrzej, zarówno w kwestii tego że cała ściana do wycięcia i wspawania, jak i tego że nie trzeba się tego bać. Z całym szacunkiem dla klienta uważam że nie powinien On się zastanawiać czy ściana jest wspawywana czy przykręcana, no chyba że sam chce przerabiać.
Szuka dobrego przerabiacza, pyta o cenę i jest tylko zainteresowany tym żeby było zrobione dobrze. Przecież połączenie spawane naprawdę jest pewne i nie widzę powodu żeby połączenia śrubowe uznawać za skuteczniejsze. A co do zastosowania spawania przy przekładce to nie słyszałem żeby komuś ściana odleciała bo była przyspawana, tak jak nie słyszałem że komuś odleciała ściana bo była przykręcona. Co innego gdy mechanik jej nie przyspawa, albo nie przykręci. Więc osobiście polecam Astrę do przekładki, bo nie jest bardzo trudna.
Jeśli przerabiacz się do przeróbek nie nadaje to nawet Lagunę 1 spaprze, chociaż wydaje się to na pozór nie możliwe.


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztofwicher
Nowy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: london

PostWysłany: Pon 22:07, 18 Sty 2010    Temat postu:

wielkie dzięki za informację ;a czy może mi ktoś podać koszty takiej przeróbki w przybliżeniu i jakie części będę musiał kupić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazurekandrzej33
Debeściak



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cię wylali?

PostWysłany: Wto 17:04, 19 Sty 2010    Temat postu:

Pewnie apollo jest bardziej świadom kosztów,on przerabia te auta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emilio1234
Debeściak



Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Śro 10:30, 20 Sty 2010    Temat postu:

Jak oddasz auto do porządnego warsztatu a nie do paproka to nie będziesz musiał się martwić jakie części kupić oni sami się tym zajmą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztofwicher
Nowy



Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: london

PostWysłany: Czw 23:55, 21 Sty 2010    Temat postu:

dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna -> Opisy przekładek / Opel Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin