Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna www.angliki.fora.pl
przeróbka,przekładka anglika,porady
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Touareg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna -> Opisy przekładek / VW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ctr ta
Użytkownik nieaktywny



Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 20:40, 09 Sty 2010
PRZENIESIONY
Sob 20:44, 09 Sty 2010    Temat postu: Touareg

panowie - miał ktoś z was tuarega na warsztacie ? bo mamy takiego i zabieramy się do niego jak pies do jeża....
Proszę pisać w odpowiednim miejscu Very Happy VAG

zabrałem się dzisiaj do rozbierania tego cuda... informuję obecnych że robie to w nie ograniczoonym zasadniczo czasie i podejście mam jako takie Very Happy . mamy to zrobić "bardzo dobrze nie koniecznie prędko" Wink . będę robił to od czesu do czasu bo mamy waźniejsze zajęcia Evil or Very Mad . do kolejności wykonywania czynności proszę się nie czepiać ponieważ nikt nie wie co za chwile wjedzie przez wrota warsztatu Question - a poza tym nikt oprócz mnie nie wie co siedzi mi w głowie Rolling Eyes Shocked Very Happy .

kolejność może dziwna - ale jak mówiłem wcześniej to MOJE.
zaczołem od wyłączenia klemy minusowej odkręciłem ją kluczem 10 plaskim. A ile się na szukałem akumulatora.... W tuaregu aku jest pod siedzeniem pasażera przód.Oczywiście po lewej Very Happy .
Potem odkręciłem wycieraczki i jedna nawet mi zeszła. drugą zapsikałem wd 40. w międzzy czasie odkręciłem maskę 13 oczko
a amortyzatory - podważyłem blaszki i pozdejmowałem z kulek. maska jest bardzo lekka - byłem zdziwiony.ale tam prawie wszystko jest plastikowe. Ale śruby do np. skrzynki bezpieczników mają "pół kilometra".ciężar sie wyrównoważa. Laughing A PRZYPOMNIAŁO MI SIE - PRACA W UBRANIU NIE POSIADAJĄCYM ZAMKÓW I GUZIKÓW NA ZEWNĄTRZ -jacyś kolesię -chyba w GB wkładali silnik . Szkoda gadać - tak porysowali błotniki. zeszła 2 wycieraczka. trochę to trwało Evil or Very Mad .
plastik się "zrywa " z szyby .pod nim jest silnik wycieraczki torxy troxy -różnie sie je nazywa - przydadzą sie doi jego odkręcenia . tak ogólnie z doskoku trochę podszybie porozkręcałem żeby polukać na absy i serwo .
Z prawej jest nawiew klimy. dwie 10-ki z góry i wychodzi .Kostki elektryczne-tego nie wytłumacze -to trzeba samemu
zrozumieć Evil or Very Mad Very Happy Shocked każda inna i tylko podobne zapięcia
KOKPIT- zerwałem boki ,paski dozdobne ( umnie drewniano podobne)delikatnie podważyłem,odkręciłem schowek górny(torxy) -za schowkiem jest czujnik klimy oraz chyba czujnik nasłonecznienia , wszystko "wychodzi" do góry po podważeniu.Również czujnik cofania też do góry ,też ciasno. słupki z poduszkami napis "air bag" jest zaslepką dla śrubki torx, najpierw odkręcić pociągnąć dośrodka podważając ( 3 kołki) a potem do siebie i do góry kombinująć aby wyszło....
lekko naciągając znajdziecie wkręty które trzeba odkręcić aby zeszła cała góra.Jest ich 4 lub 5 torx. ALE NAJPIERW poducha pasażera. 3* 10. Trzeba odkręcić/poluzować dmuchawe aby wwyjąć wzmocnienie. Do wzmocnienia jest przykręccony hamulec awaryjny - wygodniej najpierw odkręcić cały zamek a dopiero póżniej odczepić linkę( swoją drogą ciekawy jestem jak sie wymienia linkę bez takiego rozbierania). DO POLSKIEJ WERSJI POTRZEBNE JEST LEWE MOCOWANIE do linek ręcznego KTÓRE ZNAJDUJE SIE POD PODŁOKIETNIKIEM. Da sie je rozciąc i ponownie pospawać z prawego na lewe ALE powinno być oryginalne.

RADIO 4 blaszki trzeba wcisnąć i trzymać mocno dociśnięte żeby wyjąć Evil or Very Mad Twisted Evil- kto to kur..... wymyślił. Kształt otwarcia - prostokąt
DESKA ROZDZIELCZA. mały plastik nad licznikiem "schodzi w dół"

INSTALACJA ELEKTRYCZNA.Po zdjęciu całego środka i wyjęciu wzmocnienia mamy dostęp do wiązki elektrycznej. Nie dostarczono nam instalacji elektrycznej wiec napisze jak my to zrobiliśmy ....NA dzień dobry widzć że najgorzej będzie z dmuchawą -kabli w żaden logiczny sposób nie idzie podpiąć a jest ich w kostce sporo. poduszka pasażera po odwinieciu izolacji - da rade...

Siedzenia - większośc plasstików jest odkręcana torxem

LISTWA KIEROWNICZA- TO chyba było najprostrze.... odkręcamy drążki przy listwie, odkręcamy listwę, kolumnę kierowniczą która jest zabezpieczona śróbą na klucz 16 i odkrecamy wózek z tyłu wyciągamy jedną wkładamy drugą... Pod wózek radze coś podłożyć( lewarek albo coś )bo łatwiej będzie później go załapać

POTRZEBNE DO PRZERÓBKI - dmuchawa, wygłuszenie ściany grodziowej , ściana grodziowa (jest wklejana na silikon ), tapicerka podłogi przewody do klimy ,przewody do ogrzewania wodnego ( zależne od wersji - webasto),przewody do pompy hamulcowej,tapicerka drzwi,INSTALACJA ELEKTRYCZNA kabinowa,listwa kierownicza ,cały kokpit


CDN....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ctr ta dnia Nie 1:55, 07 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.angliki.fora.pl Strona Główna -> Opisy przekładek / VW Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin